Laatste nieuws
Switch to English
- Wegens onderhoud is OSIRIS niet beschikbaar op dinsdagavond 27 november van 23:00 uur t/m woensdagochtend 28 november uiterlijk 10:00 uur.
- Vanaf donderdagmiddag 6 december 14.00 uur t/m uiterlijk zondag 9 december 17.00 uur is OSIRIS niet beschikbaar. In deze periode wordt er een uitgebreide technische aanpassing uitgevoerd (migratie naar een Software-as-a-Service (SaaS) -structuur).
- Indien de koppeling naar de cursussen en toetsen in myHU hierdoor niet meer werkt, kunnen de cursussites met lesmateriaal rechtstreeks bereikt worden via Cursusoverzichten.
Gebruikersnaam: vul je HU e-mailadres in.
Wachtwoord: vul je HU wachtwoord in.

Let op: ben je een nieuwe student aan de HU?
Wijzig dan eerst je wachtwoord via www.wachtwoord.hu.nl. Daarna kun je je HU account gebruiken en met je nieuwe wachtwoord inloggen in OSIRIS.
Heb je vragen of problemen met inloggen in OSIRIS Student?
- Lees de FAQ's en handleidingen op de Osiris startpagina (www.osiris.hu.nl).
- Neem contact op met de ICT helpdesk via 088-4816666. Het is niet mogelijk via OSIRIS je wachtwoord te wijzigen.

Wees zuinig op je wachtwoord; laat een ingelogde pc niet onbeheerd achter om misbruik van je account te voorkomen.
Voor het gebruik van OSIRIS-Student ondersteunt Hogeschool Utrecht de browsers: Internet Explorer 7 (en latere versies) en FireFox 3 (en latere versies).
Raadpleeg voor meer informatie over de ontwikkelingen rond OSIRIS het laatste nieuws.
Laatste nieuws
Switch to English